Ամբողջական նյութը՝ հղումներով
Հղում_Ստուգաթերթ_Ես և շրջակա աշխարհը_2-րդ
Հղում_Ստուգաթերթ_Ես և շրջակա աշխարհը_2-րդ_pdf
Ներկայացնում
ենք ձևավորող գնահատման դիտարկման թերթիկի օրինակ, որը կարելի է կիրառել տարբեր ուսումնական
փուլերի, տարբեր թեմաների և նպատակների համար: Այս տարբերակը մշակվել է «Ես և շրջակա
աշխարհը» առարկայի 2-րդ դասարանի 1-ին թեմայի վերջնարդյուքների ձևավորման ընթացքը դիտարկելու
և ի վերջո՝ գնահատելու համար: Ստուգաթերթը կարող է կազմվել, տարբեր նպատակներով, օրինակ՝
միայն սոցիալական հմտությունների վերաբերյալ չափանիշներից կամ վարքագծային, արժեհամակարգային
չափանիշներից: Ստուգաթերթը կարող է լրացվել մեկ թեմայի, կամ կիսամյակի համար: Ընթացքում
շատ պատկերավոր ձևով երևում է, թե ո՛ր աշակերտը ո՛ր վերջնարդյուքն է ապահովել և թե
որ վերջնարդյունքների հետ կապված բացթողումներ ունի: Այս ստուգաթերթը կարող է օգնել
ուսուցչին պլանավորելու իր աշխատանքը, ընտրելու համապատասխան մեթոդներ և համապատասխան
առաջադրենքներ կոնկրետ սովորողների համար, քանի որ պատկերավոր կերպով ցույց է տալիս,
թե որ սովորողը ինչ աջակցության կարիք և ինչ բացթողումներ ունի: Վերջում՝ ամփոփման փուլում, ստուգաթերթի վերլուծությունից
հետո, կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի բնութագիրը:
Ստուգաթերթով
աշխատելու ձևը. Յուրաքանչյուր չափանիշի դիմաց սովորողը կարող
է մի քանի նշումներ ունենալ, ինչը ցուցանիշ է, որ տվյալ վերջնարդյունքները սովորողն
ապահովել է, իսկ որոշ չափանիշների վերաբերյալ
չունենալ (ինչը ցանկալի չէ), և որը ցուցանիշ կարող է լինել, թե սովորողը և ուսուցիչը
ինչ ուղղությամբ անելիքներ ունեն, ո՛ր բացթողումների և թերացումներ շտկման ուղղությամբ պետք է աշխատեն:
Ինչպես նաև՝ որոնց ուղղությամբ է սովորողը մեծ հաջողություններ ցուցաբերել: Ուսուցիչը
նշում պետք է անի ամեն անգամ, երբ նկատում է այդ չափանիշի կիրառում, որպեսզի նշումների
խտությունից նույնպես կարողանա եզրակացություն անել: Այս չափանիշների օգնությամբ հեշտությամբ
կարող է ձևավորվել բնութագիր, որոնց վերաբերյալ ուսուցիչը մի քանի մեկնաբանություն
և դիտարկում ունենալով՝ կարող է բավականին ծավալուն և օբյեկտիվ առարկայական գնահատման
բնութագիր ձևակերպել: Օգտվելով մեր ներկայացրած ստուգաթերթի նշումներից՝ Սովորղ 1-ի
համար կունենանք այսպիսի բնութագիր.
Սովորող
1
Սովորողը
(անուն, ազգանուն) կարողանում
ներկայանալ, նկարագրել իրեն, իր զբաղմունքերը, նախասիրությունները, հետաքրքրությունները,
համեմատում և համադրում է մյուսների հետ: Տեսնում և մեկնաբանում է իր նախասիրությունների
ու սովորությունների կապը իր նպատակների կատարման հետ: Տարբերակում է անցյալը, ներկան
և ապագան և տարբեր ժամանակներում կատարված դեպքերն ու իրադարձությունները ճիշտ է նկարագրում:
Կարողանում է օրվա ռեժիմ կազմել՝ ճիշտ բաշխելով օրվա անելիքները՝ աշխատանքը և հանգիստը:
Հասկանում և բացատրում է, որ մարմնի մասերը միմյանց հետ փոխկապված են: Հարգանքով է
վերաբերվում իր բոլոր ընկերներին անկախ նրանց տարբեր մարմնակազմվածքից, չունի մարդկանց
ծաղրելու հակում: Գիտի, հիմնավորում և կարևորում է, որ հիգիենայի պահպանումը առողջության
գրավականներից մեկն է: Ցուցադրում է ձեռքերը և ատամները ճիշտ լվանալու շարժումները:
Ունի դժվարություններ զգացմունքներն արտահայտելու դրանք իրարից տարբերակելու ուղղությամբ,
որի վրա աշխատում ենք:
Բնութագրերը
ընդգծում են սովորողների հաջողությունները և ձևավորվում են հիմնականում դրական համատեքստում,
սակայն ուսուցչի ուշադրությունից չպետք է վրիպեն այն վանդակները, որոնցում նշումներ
չկան կամ հատուկենտ են: Ուսուցչի ամենակարևոր դիտարկումները պետք է լինեն այն ուղղությամբ,
թե ինչպես է հնարավոր բարելավել սովորողի ցուցանիշները, և թե ինչպես սովորողը կարող
է ձեռք բերել այն որակներն ու հմտությունները, որոնք պակաս արտահայտված են ստուգաթերթում:
Կազմեց Լուսինե Ալեքսանյանը
Comments
Post a Comment