Հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում սովորողների ուսուցման և ուսումնառության ընթացքն արդյունավետ իրականացնելու նպատակով, կիրառվում է ձևավորող գնահատման տարբեր ձևեր և գործիքներ, որոնց օգնությամբ հնարավոր է լինում գնահատել սովորողների ուսումնական ձեռքբերումները, հաջողությունները, առարկայական չափորոշչով սահմանված կրթական վերջնարդյունքներին սովորողի գիտելիքների, հմտությունների, վերաբերմունքի և դիրքորոշման մակարդակի համապատասխանությունը:
Ստորև ներկայացվում է ձևավորող գնահատման գործիքի
օրինակ, որի բովանդակության մշակման հիմքում ընկած են «Մաթեմատիկա» 2-րդ դասարանի առարկայական չափորոշչով
և ծրագրով սահմանված թեմաները և դրանց ներկայացվող վերջնարդյունքները:
Գործիքը կօգնի ուսուցիչներին, յուրաքանչյուր
սովորողի անվան դիմաց ուսումնառության ողջ ընթացքում համապատասխան նշումներ կատարելով,
վերահսկել սովորողների ուսուցման և ուսումնառության ողջ ընթացքը և հավաքագրել տեղեկատվություն՝
սովորողների կողմից վերջարդյունքների ապահովման տարբեր մակարդակների վերաբերյալ:
Գործիքի ձևաթղթում հորիզոնական ուղղությամբ
գրված են սովորողների անուն-ազգանունները, իսկ ուղղահայաց ուղղությամբ թեմայի տրոհված
վերջնարդյունքները: Յուրաքանչյուր սովորողի անվան դիմաց կատարվում է նշում որևէ պայմանական
նշանով, որոնցից յուրաքանչյուրով արտահայտվում է սովորողների կողմից վերջնարդյունքի
ապահովման որևէ մակարդակ (ինքնուրույն, օգնությամբ կամ դժվարությամբ):
«ԵՐԿՆԻՇ ԹՎԵՐ» թեմայի վերջարդյունքների տրոհված քայլերը
Գնահատման մշակման և զարգացման բաժնի մասնագետներ՝
Անի Մելիքսեթյան
Հասմիկ Հովհաննիսյան
Comments
Post a Comment