Ամբողջական նյութը՝ հղումներով
Հղում_Ստուգաթերթ_2-րդ դասարան_pdf
Հանրակրթության
պետական նոր չափորոշչով նախատեսվում է, որ տարրական դպրոցում իրականացվելու
է միայն ոչ միավորային
գնահատում: Տարրական դասարանների ուսուցիչներն
իրենց աշխատանքում յուրաքանչյուր
սովորողի ուսումնառության վերաբերյալ
կատարելու են համառոտ գրառումներ,
նշումներ՝ կիսամյակի ավարտին սովորողի հիմնավոր բնութագիրը կազմելու նպատակով:
Ներկայացվող ստուգաթերթը կազմվել է 2-րդ դասարանի «Մաթեմատիկա»
առարկայի ծրագրի հիման վրա և վերաբերում է առաջին կիսամյակի «Երկնիշ թվեր» բաժնին:
Ստուգաթերթի վերևի ձախ կողմում նշված են աշխատանքային այն հմտությունները, որոնց
պետք է տիրապետի սովորողը, իսկ աջ մասում՝ տվյալ թեմայի վերջնարդյունքները:
Յուրաքանրյուր սովորողի անվան դիմաց աստղանիշով (*) կատարում
ենք նշում, եթե նա հասել է այդ արդյունքին։ Եթե վանդակում մի քանի անգամ ենք նշում
կատարում, նշանակում է՝ տվյալ հմտությունը կամ վերջնարդյունքը երեխան դրսևորել է մի
քանի դասերի ընթացքում: Եթե սովորողի անվան
դիմաց որևէ աշխատանքային հմտության կամ վերջնարդյունքի սյունակում նշում չկա,
ապա ուսուցիչն այդ ուղղությամբ պետք է պլանավորի
որոշակի անհատական կամ փոքր խմբերով աշխատանքներ, ստեղծի համապատասխան ուսումնական
իրավիճակներ՝ ստուգելու այս կամ այն հմտության կամ վերջնարդյունքի ձևավորման մակարդակը:
Նմանատիպ ստուգաթերթերը թույլ են տալիս՝
1․ Մշտապես աչքի առաջ ունենալու այն վերջնարդյունքները և աշխատանքային
հմտությունները, որոնք պետք է ձևավորել և զարգացնել սովորողի մեջ,
2․ Արագ նշումներ անել
և դրանցից օգտվելով՝ կազմել յուրաքանչյուր սովորողի բնութագիրը:
Կազմեց Վարսենիկ Հովսեփյանը
Հիմքը՝ Լուսինե Ալեքսանյանի «Ստուգաթերթ _ԵՇԱ _2-րդ դասարան»
Comments
Post a Comment