Տարրական դպրոցում բարձրաձայն կարդալու կարողության ստուգումը

 


ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ ԲԱՐՁՐԱՁԱՅՆ ԿԱՐԴԱԼՈՒ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՍՏՈՒԳՈՒՄԸ 

Տարրական դպրոցում ընթերցանության գնահատումն իրականացվում է հետևյալ ուղղություններով.

·       Ընթերցման տեմպ (արագությունը՝ րոպեում կարդացած բառերի քանակը)

·       Ընթերցման եղանակ (տառ առ տառ, վանկերով, ամբողջական բառերով)

·       Ճշգրտություն (առանց սխալների, այսինքն ՝ առանց կրկնությունների, տառերի փոխարինման, բացթողումների և այլն);

·       Արտահայտչականություն (ինտոնացիոն դադարներ, շեշտի կարգավորում, ձայնի բարձրություն և այլն);

·       Տեղեկացվածություն (ընթերցածի ընկալում):

 Ի ՞նչը պետք է հաշվի առնել տարրական դպրոցում ընթերցանության գնահատումն  իրականացնելիս.

·       1-ին դասարանում կարդալու եղանակը սկզբում վանկային է, սակայն պետք է ձգտել հնարավորինս արագ անցնել բառերով կարդալուն՝ երկտառ, եռատառ բառերից անցում կատարելով երկվանկ, եռավանկ բառերի:

·       Կարդացած բառերը հաշվելիս (ընթերցանության տեմպը) հաշվի են առնվում բոլոր բառերը (կապեր, շաղկապներ):

·       2-4-րդ դասարաններում կարևոր է հաշվի առնել ոչ միայն ընթերցանության տեմպը, այլև այլ ցուցանիշներ` ընկալում, ճշգրտություն, ընթերցման ձև:

·       4-րդ դասարանի ավարտին աշակերտը բարձրաձայն պետք է կարդա այնպիսի արագությամբ, որը հասանելի է սովորողի խոսքի ապարատի շարժումներին և տեքստի իմաստը հասկանալու համար:

Առանց կարդալու հմտության բավարար մակարդակի դժվար կլինի սովորել 5-րդ դասարանում:

Տարրական դպրոցում ընթերցանության արագության գնահատման չափանիշները ըստ դասարանների այսպիսին է. 

.Դասարան

Առաջին կիսամյակ

Երկրորդ կիսամյակ

1-ին

-

20 բառից ավելի

2-րդ

45 բառից ավելի

60 բառից ավելի

3-րդ

75 բառից ավելի

90 բառից ավելի

4-րդ

110 բառից ավելի

120 բառից ավելի


Գնահատման ռուբրիկը (սանդղակաշար) կարող եք տեսնել հղումով:

Աստղիկ Բալայան

Comments