Տարրական դպրոցում ընթերցանության
գնահատումն իրականացվում է հետևյալ ուղղություններով.
·
Ընթերցման
տեմպ (արագությունը՝ րոպեում կարդացած բառերի քանակը)
·
Ընթերցման
եղանակ (տառ առ տառ, վանկերով, ամբողջական բառերով)
·
Ճշգրտություն
(առանց սխալների, այսինքն ՝ առանց կրկնությունների, տառերի փոխարինման,
բացթողումների և այլն);
·
Արտահայտչականություն
(ինտոնացիոն դադարներ, շեշտի կարգավորում, ձայնի բարձրություն և այլն);
·
Տեղեկացվածություն
(ընթերցածի ընկալում):
·
1-ին
դասարանում կարդալու եղանակը սկզբում վանկային է, սակայն պետք է ձգտել հնարավորինս
արագ անցնել բառերով կարդալուն՝ երկտառ, եռատառ բառերից անցում կատարելով երկվանկ,
եռավանկ բառերի:
·
Կարդացած
բառերը հաշվելիս (ընթերցանության տեմպը) հաշվի են առնվում բոլոր բառերը (կապեր,
շաղկապներ):
·
2-4-րդ
դասարաններում կարևոր է հաշվի առնել ոչ միայն ընթերցանության տեմպը, այլև այլ
ցուցանիշներ` ընկալում, ճշգրտություն, ընթերցման ձև:
·
4-րդ դասարանի
ավարտին աշակերտը բարձրաձայն պետք է կարդա այնպիսի արագությամբ, որը հասանելի է
սովորողի խոսքի ապարատի շարժումներին և տեքստի իմաստը հասկանալու համար:
Առանց կարդալու հմտության բավարար մակարդակի դժվար կլինի սովորել 5-րդ դասարանում:
Տարրական դպրոցում ընթերցանության արագության գնահատման չափանիշները ըստ դասարանների այսպիսին է.
.Դասարան |
Առաջին
կիսամյակ |
Երկրորդ
կիսամյակ |
1-ին |
- |
20 բառից ավելի |
2-րդ |
45 բառից ավելի |
60 բառից ավելի |
3-րդ |
75 բառից ավելի |
90 բառից ավելի |
4-րդ |
110 բառից ավելի |
120 բառից ավելի |
Comments
Post a Comment