ՓՈԽԱԴԱՐՁ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
Փոխադարձ գնահատումը ձևավորող գնահատման գործիքներից է և
կարող է իրականացվել հետևյալ տարբերակներով.
ü սովորղը՝ սովորողին,
ü խումբը՝ խմբին,
ü սովորողը՝ խմբին,
ü խումբը՝ սովորողին։
Փոխադարձ գնահատման միջոցով սովորողները տեղեկանում են իրենց աշխատանքի ուժեղ և թույլ կողմերի, սխալների մասին, անհրաժեշտության դեպքում ստանում են լրացուցիչ առաջադրանքներ և հանձնարարություններ՝ բացթողումները լրացնելու համար:
Փոխադարձ գնահատումը այլ միջոցների հետ մեկտեղ նպաստում է կրթության որակի բարելավմանը և պահանջում է անձնական պատասխանատվություն, անդրադարձ սեփական ուսումնառությանը, կատարած դիտարկումների հիմնավորվածութուն և արդյուքնում՝ ինքնագնահատում։
Փոխադարձ գնահատում իրականացնելիս պետք է ապահովվի
համապատասխան միջավայր, իսկ սովորողների մեջ ձևավորի համապատասխան որակներ և
վերաբերմունք: Փոխադարձ գնահատում կարելի է իրականացնել քարտային աշխատանքով,
առանձին առաջադրանքներով, ստուգաթերթերով և այլն։
Փոխադարձ գնահատման համար անհրաժեշտ միջավայր և որակներ
Փոխադարձ գնահատում կազմակերպելուց առաջ ուսուցիչը պետք է
ընտրի առաջադրանքը և տրամադրի այդ առաջադրանքի գնահատման սանդղակը՝ չափանիշներով:
Շատ ավելի նպատակահարմար կլինի, եթե չափանիշները մշակվեն սովորողների հետ միասին:
Փոխադարձ գնահատման գործընթացը
կարելի է ներկայացնել հետևյալ քայլաշարով
Comments
Post a Comment