2021-2022 ուսումնական
տարվա 1-ին կիսամյակի ավարտին
Տավուշի մարզի
2-րդ, 5-րդ, 7-րդ և 10-րդ դասարաններում սովորողների ուսումնառության արդյունքների
գնահատման աշխատանքների իրականացում
1. Ուսումնական տարվա
սկզբում հաստատության մանկավարժական խորհուրդը հաստատում է միավորային գնահատման հաճախությունը՝
ըստ ուսումնական առարկաների (դասընթացների), ինչպես նաև ձևավորող գնահատման մեթոդները,
տեսակները և գործիքները:
2. Ուսուցիչը, հետևելով
դպրոցի մանկավարժական խորհրդի՝ գնահատման ձևերի, տեսակների, հաճախության վերաբերյալ
մեթոդմիավորումների նիստերի որոշումների հիման վրա կայացրած որոշմանը, անդրադարձ է
կատարում սեփական աշխատանքին և պլանավորում դեկտեմբեր ամսվա անելիքները գնահատման ուղղությամբ:
3. Ձևավորող գնահատման
համատեքստում կիրառելով ձևավորող գնահատման տարբեր գործիքներ (ցանկության դեպքում օգտվելով
ԿԶՆԱԿ-ի բլոգում տեղադրված ձևավորող գնահատման տարբեր գործիքներից)՝ ուսուցիչը կատարում
է համապատասխան գրառումներ։ Այդպիսի գործիքներ են՝ ընդհանուր կամ առարկայական ստուգաթերթերը,
ինքնագնահատման և փոխադարձ գնահատման գործիքները, բանավոր խոսքի, նախագծային աշխատանքների
գնահատման ռուբրիկները և այլն: Արդյունքում՝ ուսուցիչը ապահովում է հետադարձ կապ և
կատարում ձևավորող գնահատման արդյունքների վերլուծություն:
4. Յուրաքանչյուր
սովորողի համար ստեղծում է սովորողի ձեռքբերումների թղթապանակ, որում ներառում է սովորողի
ընթացիկ աշխատանքները, անհատական գնահատման ձևաթերթերը (եթե կիրառվել են):
5. 2-րդ դասարանում
միավորային գնահատում չի կիրառվում. իրականացվում է բնութագրող գնահատում։ Կիսամյակի
ավարտին ուսուցիչը յուրաքանչյուր սովորողի համար կազմում է բնութագիր (ցանկության դեպքում
օգտագործում է ԿԶՆԱԿ-ի կողմից առաջարկվող բնութագրման ձևաթերթերը, որոնք շուտով կտեղադրվեն
բլոգում):
6. Եթե կան հանձնարարված
նախագծային աշխատանքներ, որոնց վերջնաժամկետը առաջին կիսամյակի ավարտն է, ապա գնահատվում
են նաև նախագծային աշխատանքները:
7. Թեմատիկ և կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանքներն իրականացվում են գրավոր եղանակով։ «Արվեստ», «Երաժշտություն», «Կերպարվեստ», «Ֆիզիկական կուլտուրա», «ՆԶՊ», «Տեխնոլոգիա» և «Հասարակագիտություն» առարկաների դեպքում թեմատիկ և կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանքներն իրականացվում են գործնական աշխատանքի ձևով, աշխատանքի ամբողջ ընթացքը որակյալ տեսաձայնագրելու պայմանով։
8. Թեմատիկ և կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանքները գրավոր, իսկ նշված առարկաների դեպքում գործնական աշխատանքի ձևով իրականացնելու անհնարինության դեպքում՝ բանավոր, աշխատանքի ամբողջ ընթացքը որակյալ տեսաձայնագրելու պայմանով։
9. Կիսամյակի վերջում ՄԽ նիստին քննարկվում է սովորողների առաջադիմության հարցը:
Գնահատման մշակման և զարգացման բաժին
Comments
Post a Comment