«ԹԳՀԳ» առարկայի կիսամյակային ամփոփիչ բնութագրի ձևանմուշ
2021-2022
ուսումնական տարում Տավուշի մարզի 2-րդ դասարանում սովորողների ուսումնառության արդյունքների
ոչ միավորային գնահատման՝ բնութագրերի ձևանմուշների վերաբերյալ
Նախաբան
Հանրակրթության պետական նոր
չափորոշչով սահմանվել է, որ 1–4-րդ դասարաններում և 5-րդ դասարանի 1-ին կիսամյակում
իրականացվելու է ոչ միավորային գնահատում, իսկ սովորողների ուսումնառության արդյունքների
գնահատման նոր կարգի համաձայն՝ յուրաքանչյուր սովորողի համար որպես կիսամյակի ամփոփում
կազմվելու է ուսումնական առաջադիմության բնութագիր բոլոր առարկաներից:
Տավուշի մարզի փորձարկող 2-րդ
դասարանի ուսպլանով նախատեսված բոլոր առարկաների վերջնարդյունքների հիման վրա կազմվել
են բնութագրերի հնգաստիճան սանդղակներ` որպես օգնություն ուսուցչին:
Յուրաքանչյուր աղյուսակի առաջին սյունակում տրված են տվյալ առարկայի ուսումնական ծրագրով սահմանված թեմաները (ԵՇԱ, Շախմատ, Մաթեմատիկա և այլն) կամ առարկայական չափորոշչով նախատեսված հիմնական հասկացություններն ու ենթահասկացությունները (օր.՝ Մայրենի), իսկ աղյուսակի առաջին տողում ներկայացված են Ա, Բ, Գ, Դ, Ե սյունակները՝ ցույց տալով առարկայական չափորոշչով սահմանված վերջնարդյունքների կատարման աստիճանը 1-ին կիսամյակի համար՝ նվազման կարգով:
Ամեն առարկայի ուսուցիչ կարող է կազմել յուրաքանչյուր սովորողի բնութագիրը՝ հաշվի առնելով հետևյալ սկզբունքները.
- Պետք է շարժվել վերևից ներքև և հորիզոնական՝
գնալով ձախից աջ (Ա-Ե):
- Կարելի է ընտրել որևէ սյունակի նկարագրությունը
ամբողջությամբ կամ համադրել հատվածներ տարբեր ձևակերպումներից, քանի որ նույն վերջնարդյունքի
կատարման մակարդակների բաժանումը պայմանական է:
- Պետք է խուսափել մակարդակների բաժանել
երեխաներին, քանի որ քիչ հավանական է, որ որևէ սովորող բոլոր վերջնարդյունքների մասով
կապահովի նույն մակարդակը:
- Չի կարելի սյունակները համեմատել կամ
նույնացնել միավորների (5-միավորային համակարգի կամ 10-միավորային համակարգի աստիճանների
հետ):
- Բոլոր բնութագրերը կազմվել են դրական
շեշտադրմամբ. պետք է բացառել «Չի կարողանում», «Չգիտի», «Դժվարանում է» արտահայտությունները:
- Ուսուցիչը կարող է ըստ անհրաժեշտության
խմբագրել կամ լրամշակել ձևակերպումները՝ առավել հարմարեցնելով դրանք տվյալ սովորողի
ցուցաբերած արդյունքին:
- Բնութագիրը պետք է կցել սովորողի անձնական
գործին:
Ցուցումներ բնութագրերի կազմման վերաբերյալ
Ներկայացված աղյուսակների Ա սյունակում ներկայացված
են առարկայի առաջին կիսամյակին ուսուցնավող թեմաների վերջնարդյունքները՝ ձևակերպված
բնութագրի ձևով: Սյունակը ներկայացնում է վերջնարդյունքների ապահովման առավելագույն
աստիճանը: Հաջորդ սյունակները ներկայացնում են յուրաքանչյուր վերջնարդյունքի ապահովման
տարբեր աստիճանները նվազման կարգով: Վերջին՝ Ե սյունակում ներկայացված է վերջնարդյունքի
ապահովման նվազագույն աստիճանը:
Ուսուցիչը կարող է յուրաքանչյուր սյունակի բնութագրերին
ծանոթանալով՝ ընտրել յուրաքանչյուր երեխայի համար այն ձևակերպումները, որոնք առավելապես
համապատասխանում են նրա ուսումնառության արդյունքներին կիսամյակի ավարտին: Այս աշխատանքը
կատարելիս ուսուցիչը պետք է հիմնվի ողջ կիսամյակի ընթացքում կիրառած ձևավորող գնահատման
արդյունքների (ստուգաթերթերի, համառող գրառումների, ռուբրիկների, դիտարկումների, հայտորոշիչ
առաջադրանքների և այլ գործիքների պարբերական կիրառման վերլուծությունների վրա):
Բնութագրերը կարող են կազմվել տարբեր սյունակների
բնութագրումներից ընտրված նկարագրություններից՝ ամբողջացնելով սովորողի ամփոփ բնութագիրը
տվյալ առարկայից: Նույն տողից միայն մեկ բնութագրիչ
կարող է ներառվել կոնկրետ սովորողի բնութագրի մեջ, քանի որ յուրաքանչյուր տողում նկարագրված
են նույն վերջնարդյունքի ապահովման տարբեր աստիճանները: Չի բացառվում, որ սյունակներից
մեկի բնութագրումները լիովին համընկնեն կոնկրետ սովորողի առաջադիմության արդյունքներին,
սակայն առավել հաճախ դա կլինի տարբեր սյունակներից առանձնացված բնութագրիչներից կազմված
խճանկար:
Կազմեց
Ռուզաննա Ստեփանյանը
Հ. |
Թեմա |
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
1 |
Ինչպես անվտանգ
օգտվել էլեկտրոնային սարքերից |
Բացատրում է
էլեկտրականու-թյան հետ կապված աշխատանքի գլխավոր սկզբունքները՝ ինչ կարելի անել
և ինչը՝ ոչ: |
Թվարկում և
մեկնաբանում է էլեկտրական սարքերի հետ աշխատանքի անվտանգության կանոնները։
Կարողանում է միացնել և անջատել համակարգիչը։ Հուշումով կարողանում է բերել
էլեկտրական սարքերի հետ աշխատանքի ժամանակ անվտագության կանոնների պահպանման
օրինակներ։ |
Թվարկում և մասամբ
մեկնաբանում է էլեկտրական սարքերի հետ աշխատանքի անվտանգության կանոնները։
Կարողանում է միացնել և անջատել համակարգիչը։ Տրված օրինակներում կարողանում է
ցույց տալ անվտագության կանոնների պահպանման դեպքերը։ |
Թվարկում է
էլեկտրական սարքերի հետ աշխատանքի անվտանգության կանոնները։ Հուշելով և նկարների
օգնությամբ միացնում և անջատում է համակարգիչը։ |
Օգնությամբ կարողանում
է նշել էլեկտրական սարքերի հետ աշխատանքի անվտանգության կանոնները։ Հուշելով և
նկարների օգնությամբ միացնում և անջատում է համակարգիչը։ |
2 |
Տեխնոլոգիան քո
կյանքում |
Գտնում և նկարագրում
է, թե ինչպես են մարդիկ (օրինակ՝ սովորողները, ոստիկանները) օգտագործում
տեխնոլոգիաների բազմաթիվ տեսակներ իրենց առօրյա անձնական և աշխատանքային
կյանքում։ |
Կարողանում է բերել
տարբեր գործըթացների կատարման օրինակներ առանց համակարգչի կիրառման և համակարգչի
կիրառմամբ։ |
Կարողանում է բերել
տարբեր գործըթացների կատարման օրինակներ առանց համակարգչի կիրառման և համակարգչի
կիրառմամբ։ |
Կարողանում է բերել
համակագչի կիրառմամբ կատարվող գործընթացների օրինակներ։ Օգնությամբ կարողանում է
նկարագրել նույն գործընթացի կատարումը առանց համակարգչի կիրառման։ |
Օգնութամբ
կարողանում է բերել օրինակներ, երբ գործընթացը կատարվում է համակարգչի
կիրառմամբ։ |
3 |
Համակարգիչներն
ամենուր են։ |
Նկարագրում է տարբեր
գործողություններ, որոնք մարդիկ կատարում են հաշվողական սարքերի միջոցով,
ներառյալ՝ հեռախոսներով և պլանշետներով: |
Կարողանում է
նկարագրել տարբեր գործողություններ, որոնք մարդիկ կատարում են հաշվողական
սարքերի միջոցով: |
Կարողանում է
նկարագրել տարբեր գործողություններ, որոնք մարդիկ կատարում են հաշվողական
սարքերի միջոցով: |
Հուշումով և
նկարների միջոցով կարողանում է բերել հաշվողական սարքերի միջոցով կատարվող գործողությունների
օրինակներ: |
Տրված օրինակներում
կարողանում է ցույց տալ հաշվողական սարքերի միջոցով կատարվող գործողությունները: |
4 |
Համակարգիչ և համակարգչային
ծրագրեր։ Ո՞վ է գլխավոր դերակատարը։ |
Սահմանում է համակարգչային
ծրագիրը՝ որպես հրամանների խումբ, որը մարդիկ ստեղծել են որևէ գործողություն
կատարելու համար։ |
Կարողանում է
կիրառել համակարգչային ծրագիրը՝ որպես հրամանների խումբ։ |
Կարողանում է
ցուցադրել համակարգչային ծրագիրը՝ որպես հրամանների խումբ: |
Օգնությամբ
ներկայացնում է համակարգչային ծրագիրը՝ որպես հրամանների խումբ։ Օգնությամբ և
հրահանգների միջոցով ստեղծում է պարզ ծրագիր՝ օգտագործելով տեսողական հրահանգներ
կամ գործիքներ,որոնք չեն պահանջում տեքստային ծրագրավորման լեզու։ |
Հուշող հարցերի միջոցով ներկայացնում է
համակարգչային ծրագիրը՝ որպես հրամանների խումբ։ |
5 |
Ինչ և ինչպես ենք
ուղարկում և ստանում սարքերով |
Օգտագործում է
թվային տարբեր գործիքներ տեղեկատվությունը մյուսներինցուցադրելու համար: |
Կարողանում է
օգտագործել թվային տարբեր գործիքներ տեղեկատվությունը մյուսներին ցուցադրելու
համար, գիտի թե ինչ տարբերություն կա թվային և ոչ թվային աշխատանքներն ընտանիքի
կամ ընկերների հետ կիսվելու սկզբունքներում: |
Տիրապետում է թվային տարբեր
գործիքներ տեղեկատվությունը մյուսներին ցուցադրելու
համար, |
Օգնությամբ և
պատկերների միջոցով ներկայացնում է թվային տարբեր գործիքներ տեղեկատվությունը
մյուսներին ցուցադրելու համար: |
Պատկերավորման
միջոցով և հուշող հարցերի օգնությամբ կարողանում է օգտագործել էլեկտրոնային
փոստի որևէ ծրագիր,դրանով գրել և ուղարկել հաղորդագրություններ։ |
6 |
Ինչ և ինչպես ենք
միացնում և հանում համակարգչից |
Գտնում, նշում և
տեսակավորում է համակարգչի գլխավոր մուտքային և ելքային սարքերը: |
Կարողանում է թվել, գտնել և խմբավորել
համակարգչի գլխավոր մուտքային և ելքային սարքերը: |
Տարբերակում է համակարգչի
գլխավոր մուտքային և ելքային սարքերը։ |
Օգնությամբ,
հրահանգների միջոցով կարողանում է թվել
համակարգչի գլխավոր մուտքային և ելքային սարքերը: |
Հուշող հարցերի և
նկարների միջոցով կարողանում է թվել
համակարգչի գլխավոր մուտքային և ելքային սարքերը: |
Comments
Post a Comment