IX. ՍՈՎՈՐՈՂԻ
ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ
38.
Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում գնահատումն իրականացվում է ուսումնական որևէ փուլի սկզբում
(հայտորոշիչ), փուլի ընթացքում՝ ձևավորող և փուլի ավարտին՝ ամփոփիչ եղանակով:
39. Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունում կիրառվում են գնահատման
հայտորոշիչ, ձևավորող և ամփոփիչ տեսակները՝ համաձայն կրթության կառավարման պետական լիազորված մարմնի հաստատած կարգի:
40. Քանակական
(միավորային) գնահատման համար կիրառվում է 10 միավորային սանդղակ, որտեղ յուրաքանչյուր նիշ արտահայտում է սովորողի հաջողության որևէ մակարդակ և անբավարար գնահատական չէ: Այն արձանագրում է սովորողի ձեռքբերումները:
41. Ուսումնական
հաստատությունները կարող են կիրառել գնահատման այլ համակարգ, որը համապատասխանեցվում է 10 միավորային սանդղակին:
42. Ձևավորող
գնահատման մեթոդներն ու ձևերն ընտրում և հաստատում է հանրակրթական ուսումնական հաստատությունը:
43. Կրթության պետական
կառավարման լիազորված մարմինը,
չափո րոշչային պահանջների կատարումը ստուգելու նպատակով,
իր կողմից հաստատություններում պետք է կազմակերպի
արտաքին գնահատում։
44. 1-4-րդ դասարաններում և 5-րդ դասարանի առաջին կիսամյակում միավորային գնահատում չի իրականացվում: Ուսումնական որևէ փուլի սկզբում իրականացվում է հայտորոշիչ, փուլի ընթացքում՝ ձևավորող գնահատում: Սովորողի ամփոփիչ գնահատումն իրականացվում է բնութագրման միջոցով: Որպես կիսամյակային ամփոփիչ գնահատական կազմվում է սովորողի առաջադիմու- թյան բնութագիր յուրաքանչյուր առարկայից:
45. Միավորային գնահատումը կիրառվում
է՝ սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ
կիսամյակից:
46. Այլընտրանքային ծրագրեր իրականացնելու դեպքում կարող է գործել գնահատման այլ համակարգ:
47. Սովորողների ամփոփիչ գնահատականների հիման վրա կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների հիման
վրա` տարեկան գնա հատականները ձևավորվում են
կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգով:
48. Հանրակրթական ծրագրի յուրաքանչյուր աստիճանի
ավարտին իրա կանացվում է պետական ամփոփիչ
ատեստավորում` կրթության պետական
կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգով:
49. Պետական
ամփոփիչ ատեստավորումն իրականացվում է ուսումնական առարկաների տարեկան գնահատականների, ավարտական քննությունների կամ ստուգարքների և բնութագրման արդյունքներով: Պետական ամփոփիչ ատեստավորման արդյունքները գրանցվում են ավարտական
փաստաթղթում:
50. 4-րդ դասարանում իրականացվում է ամփոփիչ
գնահատում՝ բնութագրման միջոցով, 9-րդ դասարանում՝ ավարտական
քննություններ, 12-րդ դասա- րանում՝ պետական
ավարտական քննություններ: Քննությունների և գիտելիքների ստուգումների ցանկի հաստատումը, կազմակերպման եղանակները և փոփոխություններն
իրականացվում են կրթության
պետական կառավարման լիազորված
մարմնի կողմից:
51. Հիմնական
և միջնակարգ դպրոցի ավարտական քննությունների ժամանակ կրթության պետական
կառավարման լիազորված մարմնի
որոշմամբ կարող են կիրառվել գնահատման
այլ համակարգեր:
52. Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողի ուսումնառության արդյունքների գնահատումն իրականացվում է նույն սկզբունքներով՝ ապահովելով սովորողի անհատական ուսուցման պլանով նախատեսված խելամիտ հարմարեցումները, մատչելի ձևաչափերն ու անհատական օժանդակ սարքավորումներն ու միջոցները:
Comments
Post a Comment