«Հայտորոշիչ գնահատման արդյունավետության վերահսկողություն» դասընթաց՝ հանրակրթական դպրոցների տնօրենի տեղակալների համար

 


Մայիս 29-30-ին Գնահատման մեթոդաբանության մշակման և մշտադիտարկման բաժնի կողմից իրականացվեց «Հայտորոշիչ գնահատման արդյունավետության վերահսկողություն» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց հանրակրթական դպրոցների տնօրենի տեղակալների համար:

Հայտորոշիչ գնահատումը ուսումնառության արդյունավետության հիմնաքարերից է, և դրա պատշաճ իրականացումը չափազանց կարևոր է յուրաքանչյուր աշակերտի կարիքները հասկանալու և ուսումնական գործընթացը դրանց համապատասխան կազմակերպելու համար։ Անհրաժեշտ է քայլ առ քայլ քննարկենլ, թե դպրոցի ղեկավար անձնակազմը ինչպես կարող է ստուգել հայտորոշիչ գնահատման գործընթացը և դրա արդյունավետությունը։

Դասընթացի նպատակն էր՝ աջակցել ուսուցիչներին զարգացնելու, հայտնաբերելու և վերլուծելու հայտնորոշիչ գնահատման արդյունավետությունը՝ ապահովելով տվյալների վրա հիմնված ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարողություններ։

Սեմինարի ավարտին մասնակիցների մոտ ձևավորվեցին հետևյալ վերջնարդյուքները՝

  1. Ներկայացնել հայտորոշիչ գնահատման նպատակը և դերը ուսումնական գործընթացում։
  2. Տարբերակել արդյունավետ և անարդյունավետ հայտորոշման գործիքները, հիմնվելով հստակ չափանիշների վրա։
  3. Վերլուծել սովորողների տվյալները, բացահայտել դրական արդյունքներն ու բացերը։
  4. Մշտադիտարկումներ պլանավորել՝ ըստ հայտնորոշիչ գնահատման արդյունքների։
  5. Մշակել վերահսկման ռազմավարություն, որը կօգնի շարունակաբար բարելավել հայտորոշիչ գնահատման գործիքներն ու կիրառումը։




Սեմինարի բովանդակությունը բաղկացած էր հետևյալ քայլաշարից՝

Քայլ 1. Հայտորոշիչ գնահատման ընթացակարգերի մշակում և հստակեցում:

Քայլ 2. Ուսուցիչների իրազեկման և պատրաստվածության ապահովում:

Քայլ 3.  Հայտորոշիչ գնահատման գործընթացի փաստացի իրականացման ստուգում:

Քայլ 4.  Հայտորոշիչ գնահատման արդյունքների    հավաքագրման և վերլուծության գործընթացի ստուգում:

Քայլ 5.  Հայտորոշիչ գնահատման արդյունքների օգտագործման արդյունավետության գնահատում:

Քայլ 6.  Հայտորոշիչ գնահատման շարունակական բարելավում, կանոնավոր մշտադիտարկում և վերլուծություն:

Comments