Գնահատման նոր մոտեցումների կիրառումը ուսուցման գործընթացում


«Նորարար ուսուցիչ հզոր պետություն» խորագրով ուսուցչական համաժողովի «Գնահատման նոր մոտեցումների կիրառումը ուսուցման գործընթացում» բաժնում զեկուցում ներկայացրեց ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի գնահատման մեթոդաբանության մշակման և մշտադիտարկման բաժնի պետ, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Լուսինե Ալեքսանյանը:

Լ. Ալեքսանյանն իր զեկուցման ընթացքում փորձեց պատասխանել հետևյալ հարցերին, որոնք այսօր հաճախ են տրվում, թե մանկավարժների, թե ծնողների կողմից՝

  •  Ի՞նչ է գնահատումը, ու՞մ և ի՞նչն ենք գնահատում, ի՞նչու և ե՞րբ:
  • Ուզու՞մ ենք գնահատված լինել, ինչու և ում կողմից:
  •  Արդյոք գնահատված լինելը ենթադրում է նաև գնահատակա՞ն ստանալ:
  • Գնահատումը գիտություն է… իսկ այն գնահատումը, որ մենք կիրառել ենք նախկինում, արդյոք գիտությու՞ն էր, թե՞ հաճախ՝ ինքնախաբեություն… 
  • Թյուր պատկերացումները գնահատման մասին:
  • Համեմատակա՞ն գնահատում, թե՞ չափանիշներին համապատասխան գնահատում…

Ա՛յս և մի շարք այլ հարցերի շուրջ էր կառուցված զեկուցումը, որում համոզիչ փաստարկված էին բոլոր հարցադրումների պատասխանները:   

Մի քանի սահիկ՝ զեկուցումից...












Լուսինե Ալեքսանյան

Comments